Thursday, September 17, 2009

Ah!





Tässä vielä muutama "maistiainen" vuosien takaa!

Ja jos otetaan esiin 2000-luvun julkaisut: olen tilannut pitkästä aikaa Suuren käsityölehden! Olen lainannut sitä säännöllisesti kirjastosta, mutta mielestäni lehti ei ole ollut riittävän kiinnostava sisällöltään vuosikausiin. Olenko ainut vai onko joku muukin sitä mieltä että lehden taso on parantunut huomattavasti?

Olen löytänyt kahden viime vuoden lehtiä kirpputoreilta huokealla hinnalla ja metsästelen puuttuvia numeroita. Lisään ehkä myöhemmin tänne mistä numeroista olen kiinnostunut. Ainakin viime vuoden tuplanumerot minulta puuttuvat.

Kävin myöskin kirjaston poistomyynnissä ja mukaan tarttui kassillinen Burda-lehtiä vuosilta 2003-2005 sekä vuosikerrallinen askartelulehtiä. Kyllä nyt riittää selailtavaa pitkäksi aikaa!!!
..................

I decided to make order of finnish magazine SUURI KÄSITYÖLEHTI. I've found many issues from the second-hand shops and now I try to get missing issues from last year and beginning of year 2009. Few more pictures from old magazines - I love cultural history and doesn't matter if I don't knit any of the models.... These are really resource of inspiration and perhaps I will try models some day in the future!!

3 comments:

emeline said...

I also like these old magazines :o)
My mother still have a few of them from my grand-mother...in french!

Taija K said...

Mulla on viime vuoden numeroita, kysele vain, jos kiinnostaa. Lehtiä tuntuu koko ajan kertyvän lisää, niin voisin tilanpuutteen vuoksi luopua joistakin ;o)

ikki said...

ja mä just lopetin ko lehden kun mallit alkoivat olla samoja kuin noissa vanhoissa... äitini ansioista mulla on kaikki vuoteen 2007 asti. Sen jälkeen satunnaisia numeroita.