Thursday, November 02, 2006

Pakkasen pimeää!

Voi tätä pimeyttä ja valokuvien keltaisuutta.!!

No tätä herkkuahan vielä jatkuu eli positiivisuutta kehiin!

Tässä ensimmäinen valmistunut pari "harmaansinistä" Haruha-sormikasta. Hyvä muuten, mutta unohdin sitten tehdä nurjalla
oikeaa eli nuo koko tuotoksen pituudelta jatkuvat "raidat" ovat siis tasaista nurjaa, joka kerros.
Tälle on kaveri tulollaan, ehkä valmistuu tällä viikolla. Lankana nalle.

Tuo toinen on tyttärelle valmistunut kauluri Dropsin ohjetta mukaellen.

http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=98&d_id=34

Lankana on kaapissa muhinut Lanett superwash kaksinkertaisena ja raitaa on kaksi kerrosta Novitan Sissyllä. Tein kaulurin n. 10 silmukkaa kapeampana ja lopun lisäykset tein tiiviimmässä tahdissa kuin ohjeessa. Muistaakseni lisäsin joka toinen kerros enkä joka neljäs tai kuudes kuten ohjeessa.

Menee tuo muuten myös minun pääni läpi, eikä vain kolmevuotiaan! Olen tyytyväinen!

Sitten tarina... Minähän ajattelin "yltiö"positiivisesti, että jos olen itse tehnyt sormikkaani, niin en voi niitä helposti hukata!!! No jos nyt aloitetaan siitä että maanantaina unohdin ne kaupassa ostoksien alle koriin. Myyjä laittoi ostokseni pussiin ja oli kuulemma huutanut perääni kun näki pohjalle jääneet sormikkaat. Ei ehtinyt saada minua kiinni!

Hain sitten Haruhasormikkaani tiistaina.

Torstaina eli tänään huomasi töistä lähtiessäni että sormikkaani puuttuvat TAAS!!!! Sitten aamuisia jälkiä seuraten työpaikkani kahvilaan ja nolona myyjän luo! Onneksi olen esitellyt ylpeänä jo aikaisemmin kahvilan tädille nämä omat luomukseni, joten hän oli ne heti tunnistanut ja pistänyt minua odottamaan! MISTÄHÄN VIELÄ JOUDUN NE PELASTAMAAN ja milloinkohan ne lopullisesti katoavat???

Varaltahan minun on nyt tehtävä näitä useampi pari kun olen alkuun päässyt. Josko kaikki tärkeimmät värivaihtoehdot tulisi talven aikana toteutettua!


1 comment:

Unknown said...

Joskus näiren koneeren kans on kyllä hermot mennä! nää on pahempia kun miähet!!!! Joskus tuntuu nottei nää eres puhu samaa kiältä, vaikkei kyllä miähekkää puhu! kaikkeen sitä joutuu kun vanhaksi elää!!!